Onderscheidend marketingadviesOnderscheidend marketingadvies
Voor horeca, recreatie en toerisme

Voor Jacquet communicatie en marketingadvies is marketing meer dan een omschrijving en uitwerking van de zes P’s (prijs, product, plaats, promotie, personeel en presentatie). Marketing gaat wat ons betreft ook over het aangaan van een relatie met de klant. Het gaat over authenticiteit, over het verhaal achter uw product of dienst, het verhaal achter uw bedrijf. Storytelling. 

Marketing richt zich niet langer alleen op het binnenhalen van nieuwe klanten, maar steeds meer op het behoud van bestaande klanten. Wij voegen daarom aan de zes P’s een zevende P toe: die van persoonlijk. Welke persoonlijke relatie wilt u aangaan met uw klanten? Wat zijn ze u waard en welke waarde hebben ze voor u? Hoe zorgt u voor tevreden klanten? Hoe ziet de customer journey van uw klanten eruit? En hoe zorgt u ervoor dat uw product of dienst de voorkeur geniet, eruit springt, opvalt, uniek is? Daarover gaan we graag met u in gesprek om te komen tot een passend advies. Desgewenst stellen we een communicatieplan voor u op en schrijven aansprekende teksten voor uw website. Waarbij we u ook graag helpen bij de uitvoering ervan. 

Jean-Jacques: "Vanuit mijn jarenlange ervaring in de horeca spreek ik de taal van de horeca-ondernemer. Ik ken de uitdagingen waar horeca-ondernemers voor staan, ik spreek uw taal. Ik heb een eigen visie op gastgerichtheid, die ik combineer met zakelijke kansen."